local keywordHandler = KeywordHandler:new() local npcHandler = NpcHandler:new(keywordHandler) NpcSystem.parseParameters(npcHandler) function onCreatureAppear(cid) npcHandler:onCreatureAppear(cid) end function onCreatureDisappear(cid) npcHandler:onCreatureDisappear(cid) end function onCreatureSay(cid, type, msg) npcHandler:onCreatureSay(cid, type, msg) end function onThink() npcHandler:onThink() end function creatureSayCallback(cid, type, msg) if(npcHandler.focus ~= cid) then return false end if msgcontains(msg, 'quest') or msgcontains(msg, 'hobby') or msgcontains(msg, 'mission') or msgcontains(msg, 'misja') or msgcontains(msg, 'klub') or msgcontains(msg, 'zadanie') then if getPlayerStorageValue(cid, 30032) == -1 then selfSay('Nie mam co robic po pracy. Gdybys cos znalazl to mi powiedz. Jakies hobby czy klub.') elseif getPlayerStorageValue(cid, 30032) == 1 then selfSay('Znalazles jakies zajecie dla mnie? Jakies hobby lub klub? Tak? Nie?') talk_state = 1660 elseif getPlayerStorageValue(cid, 30032) == 2 then selfSay('Juz Ci mowilem, zebys mnie zapisal do klubu Fidii.') elseif getPlayerStorageValue(cid, 30032) > 2 then selfSay('Dostalem juz list od Fidii. Dzieki za zapisanie mnie do klubu. Sam nie mialbym czasu znalezc sobie tak interesujacego zajecia.') end elseif talk_state == 1660 then if msgcontains(msg, 'tak') or msgcontains(msg, 'Tak') or msgcontains(msg, 'yes') or msgcontains(msg, 'Yes') or msgcontains(msg, 'TAK') then selfSay('Dzieki. Powiedz wlascicielce, zeby do mnie napisala. Mieszkam w Kiobios. Masz tu drobne w nagrode za pomoc.') doPlayerAddItem(cid,2152,5) setPlayerStorageValue(cid,30032, 2) elseif msgcontains(msg, 'nie') or msgcontains(msg, 'Nie') or msgcontains(msg, 'no') or msgcontains(msg, 'No') then selfSay('Wroc jak cos znajdziesz.') end talk_state = 0 end end --tu sie koncze skrypt NPCa npcHandler:setCallback(CALLBACK_MESSAGE_DEFAULT, creatureSayCallback) local shopModule = ShopModule:new() npcHandler:addModule(shopModule) shopModule:buyContainer({'parcel', 'paczke', 'paczki', 'paczka'}, 2595, 2599, 10, 1, 'parcel') shopModule:addBuyableItem({'letter', 'list', 'listy'}, 2597, 5, 'list') npcHandler:addModule(FocusModule:new())